sunnuntai 14. syyskuuta 2014

- Aamulääke -

Mä olen kohta kaksi viikkoa syönyt tätä trileptalia. Tänään kuitenkin kokeilin olla muutaman tunnin ilman sitä ja mun olo oli hyvä, suorastaan terve! Mitään paikkaa ei enää kolottanut eikä vituttanut. Olin iloinen ja hyvä vointinen! Päätin kuitenkin että kun lääkäri on minulle määrännyt otettavaksi sekä iltaisin että aamuisin sen vitun pillerin niin otin sen kuitenkin. Nyt olo menee taas huonoksi, mahaa, käsiä ja jalkoja koskee. Päässä tuntuu pahalta ja alkaa masentamaan ja vituttamaan. Miksi otin sen lääkkeen kun olo oli äsken niin hyvä? Miks vitussa otin sen lääkkeen?! Pitäisikö mun kuunnella ennemmin omaa elimistöäni kuin lääkäriä? Joudun taas kärvistelemään tämän päivän, kohta alkaa ne itsetuhoiset ajatukset ja teot. Sitä tämä lääke tekee. Vihaan tätä oloa jonka se mulle tekee. Vihaan itseäni aivan suunnattomasti taas. Voin niin huonosti, niin huonosti... En tiedä minne eilen piilotin sen veitsen jolla helpotan tätä oloa. Mun ei tarvitse käyttää sitä jos olisin ilman lääkettä. En ollut enää viillellyt pitkään aikaan mutta kiitos trileptalin, olen viillellyt sen jälkeen joka päivä, pakkohan tätä saatanan oloa on jollain helpottaa! Joudun kulkemaan pitkähihaisissa vaikka on vielä lämpimät kelit. Mua koskee, haluan päästä pois tästä elämästä. Tunti sitten kaikki oli vielä hyvin. Nyt sain kaikki kivut ja paskan olon. Mä haluan tappaa itseni jos joudun tätä lääkitystä jatkamaan, tää tekee mun mieleni todella, todella sairaaksi! Tää tekee fyysisen kehoni sairaaksi. Mahakivut kovenee päivä päivältä, sattuu niin perkeleesti että joudun joka päivä miettimään soitanko ambulanssin itselleni vai koitanko lähtä ajamaan sairaalaan, mulla hajoaa kohta joku sisäelin. Aluksi nämä oireet eivät olleet näin pahoja. Miten kerron lääkärille, se ei usko mua. Soitin jo yhden hätäpuhelun sille viime viikolla mutta se sanoi että sä vaan jännität sitä lääkettä, siksi oireilet. Miksi näin tehdään ihmisille, pitääkö sitä oikeasti joutua sairaalaan tai tappaa itsensä että ne tajuaa että sillä ihmisellä oli oikeasti helvetinmoiset kivut ja olot sen vitun lääkkeen takia?! Mä oikeesti pelkään, joka päivä nää oireet pahenee. En haluaisi lopettaa elämääni mutta mun on kohta pakko että pääsen tästä tuskasta. En ota enää yhtään tätä lääkettä, tää loppu nyt tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti