perjantai 19. syyskuuta 2014

- Rahaa ja lääkekrapulaa -

Eilee otin taas pikavippiä 100e koska rahat alko olee loppu ja halusin päästä ostelee itselleni kaikkea kivaa. Löysinkin sitten kynsilakkoja, pilailuaurinkolasit, hiustensuoristusraudan (jota tuskin ees tuun käyttämään!) jotain meikkejäkii vissii, en edes muista kaikkea. Pitsaa tilasin illalla jne. Tänä aamuna sitten mulla oli vielä vähän rahaa jäljellä. Keksinpä alkaa koluamaan taas nettikauppoja.. Nämä maksoin tällä kertaa heti ja nyt on tili tyhjä. Mulla on vielä edellisiäkin verkkokauppamaksuja maksamatta. On siis otettava lisää pikavippiä että saan ruokaa ostettua.
No se siitä. Eilen oli toka ilta kun otin risperidonin. Tokkurahan siitä taas tuli. Katselin youtubesta videoita ja se meinasikin mennä varsinaiseksi kauhuksi. Välillä näytti kun niiden ihmisten kädet tulisivat tietsikan ruudusta läpi mua kohti. Kauhee karjuminen ja kiroilu alko ku pelästyin niin kovasti. Lääkäri kyllä varoitteli että saattaa tehdä vähän halluja. Joo, näköjään! Ja vaikka se lääke väsyttä ihan perkeleesti niin unta se haittaa. Herään yöllä sata kertaa enkä pysty nukahtamaan heti uudelleen vaan hereillä olo kestää kauan aikaa, olo on silloin tosi tokkurainen, väsynyt ja outo, vähän kipeä ja pelottavakin ehkä. Ihan inhottaa ajatella että tulee ilta ja pitää taas koittaa nukkua. Mä olen muutenkin vähän huono nukkuja niin tää lääke nyt ei paranna asiaa yhtään. Toivottavasti menee ohitse pian koska uni on tärkeetä että mulla pysyy pää suht kasassa. Aamuisin on nyt ollut aika krapulainen olo, päässä tuntuu huonolta, vatsassa tuntuu huonolta ja on vähän pahaa oloa. Mun pitää myös tosissani alkaa katsomaan syömisiäni koska tuo lääke tunnetusti lihottaa. Voihan olla etten edes voi jatkaa sen käyttöä kauaa koska olen herkkä ja kun elimistöni alkaa saamaa jatkuvasti sitä lääkettä niin alan yleensä aina oireilemaan pahasti. Heti on tänäänkin paha olo kun olen ottanut jo kahtena päivänä sitä, ekan päivän jälkee ei tuntunut vielä niin pahalta. Viikon päästä voi olla jo tosi huono olo. Mun pitäisi varmaan keksiä tässä nyt jotain touhuttavaa että unohdan tämä "krapulan". Laitoin jo pari tuntia sitten itseni ihmisen näköseksi että lähden kaupungille ostoksille. Meinasin kukkia käydä hakemassa ja ostamassa mummon haudalle jotakin mutta tuhlasin äsken rahani sinne nettikauppaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti