lauantai 20. syyskuuta 2014

- Lauantain touhuja -

Heti aamusta otin lisää pikavippiä ja painuin kaupoille. Ostin koreja mun tavaroille ja parvekkeelle mustan bambuverhon, kukkaruukun ja ties mitä kaikkea! Että rahaa on palanut! Tapasin kaupassa tuttavan joka oli aikoinaan samaa aikaa kuntoutuksessa kanssani (itse olen siellä vieläkin). Vaihdettiin numeroita hänen kanssaan, olen niin usein miettinyt miten hän voi. Olen nyt laitellut kamoja uusiin koreihin ja rasioihin ja pitäisi vähän siivoillakkin täällä. Se on vaan hurja homma alkaa tätä kaatopaikkaa raivaamaan mutta mua jotenkin stressaa ne kotikuntoutuskäynnit, siis se hoitsu joka käy 2x viikossa mun luona auttelemassa (maanantaisin ja tiistaisin) ja haluaisin että täällä olisi suht siistiä koska mua inhottaa että se tonkii mun tavaroita, ties mitä salaisuuksia se vielä lattioilta löytää. Mulla vaan on ollut vähän kipeä olo lääkkeiden takia, niin jaksanko mä nyt sit alkaa rehkimään? Yö meni nyt ihan hyvin vaikka nukahtaminen oli tooooodella hankalaa koska mun aivot käy taas ylikierroksilla, alkaa seprami ilmeisesti vaikuttamaan. Mun pitäisi viikon päästä nostaa annosta mutta enpä taida koska tuntuu jo nyt että yksi sepram nostaa mielialaa ihan tarpeeksi. En malta pysyä paikallaan ja huomaan että mulla menee taas rahaa ja haluan vain shoppailla ja haaveilen kaikesta, esim uudesta tietsikasta ja niistä eläimistä sun muista. Jännittää vähän itseänikin että meen ostamaan jotain suurta josta myöhemmin koituu ongelmia. Joo siis olin siitä olosta jauhamassa, kaupoilla mua huippasi ihan kamalasti ja jalat tuntuvat oudoilta, lihakset tai jotkut ovat vähän omituisen tuntuiset ja olo on muutenki pikkaisen kipeä tai sellainen jännä tunne on päässä. Siitä myös tiedän että mulla menee lujempaa kun kaupassa ihmiset katsoivat mua sillee oudosti, mutta emmä välitä koska olo ei ole paha, minusta on kivaa kun ei masenna, mutta ihmisiä se tuntuu jotenkin haittaavan. Varmaa mun kova ääni...kai.
Huh, alkaapa väsyttämään kun istahti alas, ei millään jaksaisi jatkaa touhujani. Ainiin, aamulla olin näkevinäni että joku lintu (?) lensi olohuoneessani mutta ilmeisesti mun aivot taas huijaa mua. Jotenkin ne tekee nyt sellaista että esim. lintu voi oikeastikin lentää mun ohi mutta se näyttää jotenkin epätavallisen suurelta tai sitten siltä että se törmää muhun. Aivot jotenkin vääristää liikkuvat asiat, kuten videoita katsellessa kun saattaa näyttää että ne tulee välillä ruudusta ulos. Nii ja taas yksi asia mistä huomasin että olen virkeämpi, oon ottanut yhteyttä ihmisiin, laittelin tänäänkin viestiä yhdelle sukulaiselle, sille hengissä olevalle mummolleni. Harvoin pidetään yhteyttä tai nähdään mutta hänelle olen pystynyt kertomaan kipeitäkin asioita. Pyysin osoitetta jotta voin lähettää hänelle kirjeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti