maanantai 29. syyskuuta 2014

- Reilun viikon jälkeisiä kuulumisia -

Luulin että olin ollut jo kaksikin viikkoa kirjoittamatta, mutta enpäs ollutkaan. Muuten on mennyt ihan hyvin, mieliala ollut suht tasainen ja olen saanut kotona aikaiseksi paljon, siivoillut ja muuta sellaista. Ainut asia mikä nyppii ihan vitusti on raha. Aina se vitun raha! Yksin ehkä pärjäisinkin, mutta kun on kaksi ihmistä joita pitäisi pystyä elättämään! Miehellä on raha-asiat aina päin helvettiä joten mä olen usein se jolla täytyy olla rahaa. Taas ollaan siinä tilanteessa. Pikavippiä en voi ottaa koska kuukausiraja on täynnä. Mulla oli äsken 3e tilillä rahaa, kävin ostamassa jauhelihan. Mies saa kuulemma tänää 7e lainaa jotta voi ostaa jotain sen jauhelihan kanssa. Mua alkaa niin tympii tää touhu. Kyllä mä tiiän tasan tarkkaa miten saisin rahat riittämään, ostaisin ruuat vain itelleni! Mutta ei mulla oo sydäntä jättää toista näkemään nälkää vaikka mulla onkii olo että olisin sen äiti tai joku vitun elättäjä jota voi käyttää hyväksi. Tää on ollu tälläistä jo puolitoista vuotta ja nyt ku on tullu pikavipit kehii ni vituttaa vielä enemmän koska olen nyt velkaakin sitten. Että ei pysy kauaa mieliala tasaisena vaikka ois mitkä pillerit jos tää asia ei kohta ala muuttumaan, mä oon niin vitun kyllästyny tähä saatanan ainaiseen rahapaskaan! Mulla on AINA ollu yksin eläessä rahaa sen verran tilillä jemmassa että olen pystynyt ruuat ostamaan, nyt ei enää ole! Saatana että voi ottaa pannuun. Ja se kuka keksi sanonnan "raha ei tuo onnea" voi haistaa vitun, se tuo aika paljon onnea ja turvallisuuden tunnetta koska ilman rahaa sulle ei ole ruokaa eikä kotia. Kun mä en voi laittaa toisen raha-asioita kuntoon vaikka kuinka haluaisin, mutta pakkohan tän on loppua! Mä en voi koko ajan olla se saatanan pankkiautomaatti josta riittää aina hädän tullen rahaa muillekkin! Ei tää jumalauta oo mistää kotosin että mullakin on menny nää kuukaudet nyt niin että oma pankkitilikii on ihan tyhjä. Olo on just sellanen, että jos nyt ykskii ihminen tai esine koskettaa mua mä räjähdän ku ydinpommi ja siitä tulee helvetinmoista tuhoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti